vrijdag 19 maart 2004

Steun D66 Vught: word donateur

Het gaat goed met D66

Of het nu gaat om de verkiezingen in Vught, Brabant, Nederland of Europa: iedere keer weer behaalt D66 in Vught een top-uitslag. Bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018 waren er maar 15 andere gemeenten in Nederland waar D66 procentueel meer stemmen behaalde dan in Vught. Niet voor niets werd Vught eerder in Elsevier al aangemerkt als ‘D66-bolwerk’. Een bolwerk is misschien wat overdreven, maar op deze geuzennaam zijn we eigenlijk best trots.

D66 Vught: altijd actief, niet alleen tijdens verkiezingen

D66 Vught is al jarenlang de meest actieve partij. We hebben de meeste ideeën voor Vught, niet eens in de vier jaar maar doorlopend. We zijn de enige partij die al jaren lang een up-to-date website heeft met elke maand verschillende nieuwsartikelen. We organiseerden de meeste bijeenkomsten en bleven lobbyen in Den Bosch, Den Haag en zelfs Brussel voor een verdiepte ligging van het spoor en de N65. En niet het minst belangrijk: we zijn ook ‘op straat’ buiten verkiezingstijd.

D66 Vught groeit

Ook het ledental van D66 blijft maar stijgen. Nooit eerder waren er zoveel mensen lid van D66. Inmiddels zijn bijna 29.000 mensen in binnen- én buitenland lid van D66. Dat zijn er 20.000 meer dan 10 jaar geleden. Daarmee is D66 de enige partij die doorgroeit, want alle andere politieke partijen leveren ieder jaar weer leden in. De landelijke ledengroei vertaalt zich ook in de afdeling van D66 in Vught. In tien jaar tijd verviervoudigde het aantal leden in Vught. Vooral veel jonge mensen worden lid van de jonge Democraten, de jongerenorganisatie van D66, waarmee ze ook direct lid zijn van D66.

D66 groeit graag verder

Of we uitgegroeid zijn? Uiteraard niet! Word ook lid van D66 en steun niet alleen het sociaal-liberale geluid in Vught, maar ook in Brabant, Nederland en Europa. Uiteraard bepaalt ieder lid of, hoe en waar actief hij of zij zich wil inzetten voor D66.

Maar dat kost wel iets

Vooral heel veel inzet van actieve leden van D66. Maar ook geld. Want ook al kunnen we heel veel met weinig geld, er zijn altijd ideeën die we niet uit kunnen voeren zonder de giften van onze leden en andere donateurs. Steun ons, en maak je vrijwillige bijdrage zonder enige verplichtingen over op rekening NL55 RABO 0129 3825 15 ten name van D66 in Vught onder de vermelding van permanente campagne. Dit geldt zowel voor leden die de partij een extra steun in de rug willen geven, als voor niet-leden die D66 willen ondersteunen, maar liever geen lid worden. Elk bedrag is welkom. Een vrijwillige donatie kan bij de belastingaangifte als gift opgevoerd worden. Dit maakt een bijdrage extra fiscaal aantrekkelijk. Lid worden kan natuurlijk ook, graag zelfs!

Vragen?

Mail ons, neem contact op met een van de raadsledenbestuursleden of onze wethouder of bekijk de D66 ledenwijzer. Of kom eens langs tijdens de wekelijkse (openbare) fractievergadering in het raadhuis of bij een van de speciale kwartaalbijeenkomsten (zie agenda, deze is altijd up-to-date).

Advertentie uit Het Klaverblad, eind mei 2014