Onze afdeling

Het gaat goed met D66

Of het nu gaat om de verkiezingen in Vught, Brabant, Nederland of Europa: iedere keer weer behaalt D66 in Vught een topuitslag. Zo werd D66 bij de tussentijdse gemeenteraadsverkiezingen op 18 november 2020 zelfs de grootste landelijke partij door de stijging van 3 naar 5 zetels. D66 hoort geregeld bij de 10 gemeentes waar D66 het beste soort. Niet voor niets werd Vught eerder in Elsevier al aangeduid als ‘D66-bolwerk’. Een bolwerk is misschien wat overdreven, maar op deze geuzennaam zijn we eigenlijk best trots.

D66 Vught: altijd actief, niet alleen tijdens verkiezingen

D66 is al jarenlang de meest actieve partij in onze gemeente. We hebben veel ideeën voor Vught, Helvoirt en Cromvoirt; niet alleen in verkiezingstijd, maar doorlopend. We zijn de enige partij die een up-to-date website heeft met elke maand verschillende nieuwsartikelen. We organiseren de meeste bijeenkomsten hebben directe lijnen met de collega’s in het provinciehuis in Den Bosch, de Tweede Kamer in Den Haag en zelfs het Europese parlement in Brussel. En niet het minst belangrijk: we zijn ook ‘op straat’ en in contact met bewoners- en belangenorganisaties buiten verkiezingstijd.

D66 Vught fors gegroeid

In tien jaar tijd is de afdeling enorm gegroeid. Het aantal leden is verviervoudigd. Of we uitgegroeid zijn? Uiteraard niet! Word ook lid van D66.

Gezellige afdeling

Wij zijn een gezellige afdeling die regelmatig leuke activiteiten onderneemt. Na de fractievergadering drinken we vaak nog een drankje in een van de lokale kroegen.

Vragen?

Mail ons, neem contact op met een van de raadsleden of bestuursleden. Of kom eens langs tijdens de wekelijkse (openbare) fractievergadering in het raadhuis of bij een van de speciale kwartaalbijeenkomsten (zie agenda, deze is altijd up-to-date).

D66 Vught won in 2019 de Gouden Schoen voor de beste lokale D66-campagne.

Laatst gewijzigd op 23 december 2020